wtorek, 15 marca 2011

Wzory szydełkowe - czapki i berety dla każdego

Tym razem krótki wpis na temat nowego ciekawe wpisu jaki pojawił się na stronie http://tipnut.com/crochet-hats/. W serwisie tym pojawił się bardzo dobry spis darmowych wzorów szydełkowych dotyczących czapek i beretów zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Trzeba przyznać, iż wpis idealnie pasuje do nadchodzących wietrznych pierwszych dni wiosny.

Większość artykułów jest po angielsku i wykorzystuje nazewnictwo angielskie, dlatego odsyłam do wcześniejszego wpisu na temat tłumaczeń wzorów i schematów szydełkowych. Powodzenia w szydełkowaniu i mam nadzieje że się przyda, poniżej 2 zdjęcia przykładów jakie można znaleźć w spisie:

5 komentarzy:

  1. bardzo fajne czapy :)
    zapraszam na mojego bloga
    www.szydelkodruty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. po prostu extra!!! gratuluję Ci wielkich umiejętności. Sama uwielbiam ręczne robótki, jednak nigdy nie było mi dane nauczyć się szydełkować, robić na drutach, czy po prostu szyć. Choć bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki temu blogowi nauczę się szydełkowania! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomocna strona. Dzięki :)
    Ja też uwaielbiam szydełkowanie.

    www.slonimrowka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię szydełkować, ale czapki mi nie wychodzą.Szydełkuję serwety,ozdoby świąteczne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń